Головна » Файли » Мої файли

"Смуга перешкод"
[ Викачати з сервера (69.5 Kb) ] 05.10.2018, 18:32

                                                                              З А Т В Е Р Д Ж У Ю”

                                                                                                               Головний суддя зльоту

                                                                                             ______    Н.М. Кулій 

 

 ІІ районний  туристський зліт

серед учнівської молоді навчальних закладів

Сокирянського району

 

ПОПЕРЕДНІ

УМОВИ  ПОДОЛАННЯ ДИСТАНЦІЇ

«СМУГА ПЕРЕШКОД» (КОМБІНОВАНА КОМАНДНА -ЗВ’ЯЗКИ)

 

 

Скорочення

 

Зони та ділянки етапу:                                          Опори:

БЗ – безпечна зона етапу                                   ЛО – лінійна опора

НЗ – небезпечна зона етапу                               ТО – точкова опора

ВД – вихідна ділянка етапу                                 Обмеження часу:

ДП – ділянка перешкоди                                    ЗЧ – заданий час

ЦД – цільова ділянка етапу                                КЧ – контрольний час

                                                                              ОЧ – оптимальний час

Обладнання дистанції та етапів:

ЗСК – заглушений суддівський карабін                     Лінії:

к/п – командні поручні                                        КЛ – контрольна лінія     

КС – командна страховка                                   ЛС – лінія старту

ПКП – пункт скріплення поліспасу                   ЛФ – лінія фінішу

ПС – пункт страховки                                         ОЛ – обмежувальна лінія

ППС – пункт проміжної страховки                               Інше:                                                                                                                           

ПСП – підвідні (відвідні) суддівські           ГСК – головна суддівська  колегія   

перила                                                              

СП – суддівські поручні                               ІСС – індивідуальна страхувальна   СС – суддівська страховка                           система   

с/с – самостраховка                                       КВ – контрольний вантаж

                                                                         КП – контрольний пункт

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальні положення

 

  1. Клас дистанції: ІІ -ІІІ (для кожної «зв’язки»).
  2. Довжина   до   300    м.
  3. Сумарний перепад висот  до 50   м.   
  4. Кількість технічних етапів - 7 із них самонаведенням  - 4, спеціальне завдання - 1.

5. Склад команди: 6 осіб з них 2 протилежної статті.

     6. Стартовий інтервал 25 хв.

     7.  Заданий  час 60 хв.

  1. Самостраховка учасників на всіх суддівських перилах (петлях) 2 вусами ІСС.
  2. Суддівське обмеження часу: ПЗЧ - 25 хв., ЗЧ - 60 хв.

10. Результат команди визначається за часом проходження дистанції та сумою штрафних  балів. Вище місце посідає команда, що має кращий біговий час та меншу суму штрафних балів. Команди, які не вклались в ПЗЧ, ЗЧ  отримують результат, який складається із ЗЧ дистанції плюс технічні штрафи на дистанції та штрафи за не пройдені етапи.

11. Команда прибуває на старт за 20 хв. До старту для проходження технічної комісії й перевірки необхідного спорядження для безпечного проходження дистанції згідно умов.

12. Забороняється волочіння мутузок між етапами. 

 

 

     

 

 

Спільно  долають

1.

Вязання вузлів

2.

Переправа через яр по мотузці з перилами

3.

Рух по жердинах

 

Гілка А

Гілка Б

4.

Переправа по колоді через річку

Навісна переправа через річку

5.

Підйом по схилу спортивним способом

Підйом спортивним способом

6.

Траверс скельної ділянки (СМ)

Траверс скельної ділянки

7.

Спуск  по схилу спортивним способом  (СМ)

Спуск по вертикальних перилах  “Дюльфер” (СМ)

 

Спільно долають

8.

 Транспортування потерпілого з виготовленням нош

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК ЕТАПІВ

Спільно долають

  1. В’язання вузлів : 1А (2б).

         Перелік вузлів:

  • вісімка,                  - провідник,                            - бахман,
  • схоплюючий,        - ткацький,                              - брамшкотовий,
  • грепвайн,               - подвійний провідник,         - академічний,
  • зустрічний,            - булинь,                                 - прямий.

 

  1. Переправа через яр по мотузці  з перилами( 2А, 8б).

  ДП  до 20 м. Етап з самонаведенням нижніх перил.

 Обладнання етапу: ВД – 2 ТО,  ЦД – ТО. Опори кріплення – дерева.

 Перший учасник переправляється по суддівських перилах, як по навісній переправі. Наступні учасники по наведеній нижній мотузці,  ногами переправляються з кріпленням до верхніх перил короткими  вусами самостраховки (дозволяється наведення подвійної мотузки).

Наявність супроводжуючої мотузки для всіх учасників, які переправляються по перилах, обов’язкова. Супроводження виконується згідно з вимогами п. 9.6. технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

 

  1.  Рух по жердинах (1Б ,7б).

Обладнання етапу: 8 опор, 6 жердин. Початок і кінець КЛ, відстань між опорами до 2,5 м.

 Учасники продовжують рух по гілках А, Б. Гілка А починає рух з передостанньої 7 опори етапу “Рух по жердинах”.

 

Гілка А

 

   4. Переправа по колоді через річку (2А, 8 б)

ДП до 25 м., довжина колоди до 6 м. Етап з самонаведенням  командних перил.

Обладнання етапу: ВД – 2 ТО; ЦД –  1 ТО, ПСП. Опори – дерева.

Всі учасники ( в т.ч. перший) переправляються по колоді.

Командна страховка першого учасника виконується згідно з вимогами п. 9.4.2; 9.4.3; 9.4.4; 9.4.5 технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму. Транспортування вантажу першому учаснику заборонено.

Наведення й організація переправи виконується згідно з вимогами розділу 10

 технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

Наявність супроводжуючої мотузки для всіх учасників крім першої обов’язкова. Супроводження виконується згідно з вимогами п. 9.6. технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

ПЗЧ – 25 хв.

 

 

  1. Підйом по схилу спортивним способом (1 Б, 6б).

ДП – до 25 м. Етап обладнаний суддями. Крутизна схилу до 500

Обладнання етапу:  ВД – КЛ;  ЦД – ПСП; 1- ТО.

 

   6. Траверс скельної ділянки або схилу (2 А, 8б).

ДП  до 25 м.  Етап з самонаведенням командних перил.

Обладнання етапу:  ВД – ПСП; 2 – ТО. ДП – 4 ППС. ЦД – ПСП; 2- ТО, 1 ЗСК. 1-2-3-5  ділянки горизонтальні, 4 - похила вниз.

Транспортування вантажу першому та останньому учасникам заборонено.

 Етап долається  згідно з вимогами розділу 10 технічного регламенту  проведення змагань з пішохідного туризму.

Організація страховки  виконується згідно п. 9.5.1; 9.5.3; 9.5.4; 9.5.5; 9.5.6; 9.5.7 технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

 

  7. Спуск по схилу спортивним способом (1 Б, 6б)

ДП до 25м.  Етап з самонаведенням командних перил.

Обладнання етапу: ВД – ПСП; 1- ТО; 1- ЗСК . ЦД – КЛ.

 

Гілка Б

 

4. Навісна переправа через річку (2А, 8б)

ДП до 25 м. Етап обладнаний суддями.

Обладнання етапу: ВД – 2 ТО,  ЦД –  2 ТО. Опори кріплення – дерева.

 Учасники переправляються по  суддівських перилах з кріпленням до  перил коротким  вусом самостраховки.

Наявність супроводжуючої мотузки для всіх учасників, які переправляються по перилах, обов’язкова. Супроводження виконується згідно з вимогами п. 9.6. технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

ПЗЧ – 25 хв.

 

5. Підйом по схилу спортивним способом (1 Б, 6б).

ДП – до 25 м. Етап обладнаний суддями. Крутизна схилу до 500

Обладнання етапу:  ВД – КЛ;  ЦД – ПСП; 1- ТО.

 

 

6. Траверс скельної ділянки або схилу (1 Б, 6б).

ДП  до 30 м. Етап обладнаний суддями.

Обладнання етапу: ВД – ПСП; 1 – ТО; ЦД – ПСП, 1- ТО; ДП – 4 ППС, 2 - похилий вгору, 1-3-4-5 – горизонтальні. Перила розкріплені на ППС. Транспортування вантажу першому учаснику дозволяється.

 

7.Спуск по вертикальних перилах  “Дюльфер” ( 2 А, 8б)

ДП до 25 м. Етап з самонаведенням.

Обладнання етапу: ВД – ПСП, 2- ТО, 2 – ЗСК. ЦД – 2 ТО,  КЛ.

Етап долається  згідно з вимогами розділу 10 технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

Організація страховки  виконується згідно п. 9.5.1; 9.5.2; 9.5.3; 9.5.4;  9.5.6; 9.5.7 технічного регламенту проведення змагань з пішохідного туризму.

Етапи ІІІ класу (5-6-7) об’єднані, долаються без втрати самостраховки. 

 Команди, які не вклалися в ПЗЧ рухаються до пункту виготовлення нош та транспортування потерпілого, етап 8. Зв’язка команди, яка вклалася в проміжний заданий час продовжують  на дистанції ІІІ класу.

Зв’язка тієї ж команди, яка не вклалася в ПЗЧ рухається вздовж  ОЛ до етапу 8, та отримує штрафи за не проходження етапу ІІІ класу.

 

Спільно долають

7. Транспортування потерпілого з виготовленням нош Н/К (6 б)

ДП до100 м.

Набір спорядження для виготовлення нош та кріплення потерпілого – суддівський.

Підведення підсумків

Результат команди визначається за сумою часу, витраченого на проходження дистанції і штрафів.

  При рівності результатів  пріоритет буде надано за результатами подолання етапів переправа по колоді через річку, навісна переправа через річку.

 Порядок проходження  та кількість етапів за рішенням ГСК може бути змінено.  

 

 

 

Начальник  дистанції                                                                  М.М.   Гонца 

 

 

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: sokrctdyu
Переглядів: 532 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar